RSS

Status binatang kalau berfacebook…..

01 Jun

Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah…

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan aku nak buat kenduri kesyukuran !!!!…

Cicak : isteriku tersepit pintu !! Adeh…

Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

Ayam : Kawan2…kalu esok aku tak hapdet…bererti aku dah selamat di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk aku yaa…

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS la lepas nih… uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …

Kucing: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni… selongkar kitchen kabinet… sape nak ikot?

 
Leave a comment

Posted by on June 1, 2010 in June 2010

 

Tags:

Leave a Reply

 
