RSS

Too much of Aaron Aziz-ing is dangerous.

18 Jan

wah…gila kentang tajuk entry aku kali nih kan..? what a title to start off my 2012 entry…wait a minute, where did i stop..? when did i stop..? it feels like ages since i posted my last entry…wah..mcm busy gila kan sampai nak hapdet blog pun x menyempat…ok enuff on that…back to the topic of the day…what has Aaron Aziz gotta do with my entry…? this.

Image

orang pompuan nih…kalau bawak keta…tangannya pegang stereng, matanya melilau sana sini, tgk depan….tapi fikirannya, ntah ke mana2….ini lah padahnya kalau tgh drive, mata tumpu ke jalan, tp kepala fikirkan kejap lagi gi kedai specs dulu…pas tu singgah Popular jap nak cari novel baru kalau2 ada yg best..and yes..nak beli laptop skin and pendrive baru..and singgah makan…and yes..semlm layan Nora Elena sampai episode 3…what’s gonna happen next that Nora Elena dah jumpa ‘Seth Tan’ balik…and Eid yg nampak Nora and Seth…? ish…owh ha..student MBA aku dah siap thesesnya, kata nak signature aku…kul bape tah dia cakap nak mai…hurm…cam mana laa gamaknya rifdi kat skolah ari nih..apa lah yg dibuat…dah 3 malam tidoq koi 1…haish….and before i can think of what to masak and makan for dinner…

kebaaaaabbbooommm….!!! fuh. gila kuat bunyinya. mcm letupan kecil. it’s like a BIG SLAP on my face, saying WAKE UP! huh…gila kentang. mmg hebat pelanggaran ini. 1st time aku eksiden ngan keta yg ini. (nota kaki: aku x byk keta pun…ni keta ke-2 yg aku pakai..) and skali eksiden, dah mcm ghupe transformers dah keta aku. seyes weh. mcm lagak transformers masa nak transform tu…cuma aku x pasti keta aku nih geng autobots ka decepticon..nampak mcm….hei hei hei…!! melalut lagi !! apa nak jadi ngan aku nih…banyak sgt day-dreaming lately. seyes. berangan tah kemana2…ni la bahana byk membaca novel and layan drama melayu. mmg x membina minda langsung. mujoq la sedaq2 aku masih in one-piece…belum bercerai kaki dan tangan…tudung pun x tercabut…and huhuh..yg pastinya, belum bercerai jasad dan nyawa.

…ok..aku tau…korang mesti cakap apa lah salah Aaron Aziz dalam hal eksiden aku nih kan..? aku tetap nak cakap dia salah sbb dia termasuk lam list ‘noise’ lam kepala aku. kalau korang nak tau apa tu noise lam communication, pepandai la korang google sendiri…x pun len kali aku buat entry ala2 lecture bab2 noise nih….

….but somehow, thanks to Seth Tan…aku bagaikan terjaga dari mimpi…(wahh…ayat x hengat!!)…ye la..bahana Seth Tan yg dah serupa cam SETAN…(mana ada Seth Tan dalam donia nih weh!!!) tapi apa yg berlaku hari nih telah menemukan aku dengan Seth Tan yang real….betul korang…Seth Tan dalam diri Mohd Rez Wan…laa…sapa plaks rezuan ni kan..hehehe..sapa lagi..somi terchenta ku laa..hehhee..mujoq ada Rez Wan….selamat aku dari segala situasi…bagaikan Seth Tan yg slalu berada di sisi Nora Elena…bagaikan Hariz yg berikrar untuk menjaga Izzah sepenuhnya…ok..that’s it. i’m sick!

….keta yg aku langgaq…? owh..it was a Honda CRV. scratch sket jaa..kalau gi polish x dak kesa pelanggaran pun. tu la padahnya buat keta lowered2 gini. mmg la masa speeding sedap bawak…termasuk lopak kecil pun x terasa gegarannya…tp bila dah langgaq. cenggini…..lowered lah lagi jawabnya. huhuhuh…

 
Leave a comment

Posted by on January 18, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
