RSS

The Most Expensive Souvenir.

09 Feb

mmg dewang ni pandai buat bisnes…masa nak naik cable car depa pakat2 snap2 pic kita…snap pun tanpa banyak soal…mcm acara yg wajib sebelum cable car bergerak naik…..yg kita pun ngan excitednya berposing sakan…nak2 plaks ada siap angkat2 tangan melambai kan…turun2, wah, gambar sudah sedia menanti…ada 2, satu dalam bentuk yg cam nih…satu lagi dalam frame gambar kadbod-with pic bersaiz 8R kot…

sejujurnya sepanjang 31 tahun 1 bulan hayat hidup aku, x penah lagi aku beli mendalah bersalji-salju ni kat org as gift…no doubt ada yg comei2 and cun2…tp rasa2 aku, aku penah dapat sebiji dua menatang nih from kawan2…tah mana aku letak pun tatau la. x pa..yg memberi pun aku rasa dah lupa..hehehehe…but back to the question above, korang rasa brp hengget mendalah nih..? RM15..? RM20…? or…mungkin korang cakap ridiculous-lah kalau mendalah nih more than RM30! belambakkk ja menatang ni kat kedai 5 ringgit. mcm2 pattern mcm2 corak. bezanya hat nih mcm ala2 exclusively tailor-made for you gitew…sbb ada pic kita dalam tu. ha…reganya..? owh…harganya ialah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

RM50 ko. sungguh. mesti korang cakap laa…RM50 pun nak beli ka..??!! buang duit saja. beli pampers aicah dah lepaih dah tu. siap bleh tambah coklat kit kat 2-3 peket nak bg cukup RM50. hurm…dah beli kan. x yah nak hingaq lah. hehehe..lg pun masa tu rifdi dok buat hal…menangis2 nak kan apa pun tatau la…so dok nak beli ka dak beli ka dak..sudahnya beli ja la. ada gak tanda kenangan…

..owh..letaknya di atas peti ais. ahaks. beli mahai2 letak atas peti ais. sendiri la tatap hari2. seriously, ni lah the most expensive souvenir yg aku penah beli so far…even sampai ke Cambodia, Singapore, Indonesia and latest-Krabi, pun aku x penah beli mendalah2 mcm nih yg costs for more than RM30 our money ok…
..ok..skali lagi..bebudak nih pandai wat bisnes. mmg ramai ja yg beli tanpa pikiaq panjang. dah sampai umah masing2 gamaknya baru nak terpikiaq betapa mahainya mendalah nih.

 
Leave a comment

Posted by on February 9, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
